DNV GL - Uw partner in Certificering & Training

DNV GL - Business Assurance is een toonaangevende organisatie en laat d.m.v. certificatie, verificatie, training en assessments, organisaties en mensen beter functioneren. Vanuit zo'n 350 kantoren in meer dan 100 landen ondersteunen onze medewerkers u bij de beheersing, verbetering of vernieuwing van uw bedrijfsvoering. DNV GL heeft wereldwijd meer dan 80.000 managementsystemen gecertificeerd.

Waar kunnen we u bij helpen?

Managementsysteem Certificering - Certificeren en verbeteren van uw managementsystemen
Training - Investeren in de kennis en competenties van uw medewerkers
Assurance Services - Het doorlichten en verbeteren van uw bedrijfsprestatie
Product Assurance - Het testen, inspecteren en certificeren van producten

Unieke auditmethode

Volgens ons moet certificering een manier zijn om de prestaties van uw organisatie te optimaliseren. En niet alleen maar een bewijs dat u uw processen beheerst. Onze unieke auditmethode Risk Based Certification geeft u gericht zicht in de beheersing van uw risico's, ontwikkelingen en prestaties. Dat kan natuurlijk alleen met specialisten die de foodsector door en door kennen. Zoals de specialisten van DNV GL. Het resultaat: betere managementinformatie die de kwaliteit van uw prestaties optimaliseert. DNV GL is úw certificatiepartner met betrekking tot onder andere de volgende managementsystemen: HACCP, ISO 22000, MVO Prestatieladder, ISO 9001, BRC, BRC-IoP, IFS, FSSC 22000, GlobalGap, GMP+, MSC, FAMI-QS, ASC, BRC S&D , IFS Broker, ISO 9001 contractcatering, Gap analyse, etc.
Benieuwd naar wat klanten van onze auditmethode vinden?

Hoe werkt het

Certificatie is mensenwerk

  • Pragmatisch en proces-georiënteerd
  • Geen "punten en komma's" in de Geest van de Norm
  • Coachende stijl van auditeren
  • Open gesprekken: sfeer van continue verbetering
  • Auditteam minimaal voor een periode van 3 jaar
  • Opvolging van de audits en consistentie in audit aanpak
  • Lead Auditor is centrale contactpersoon
  • Inzet van Lead Auditor: spreekt de taal van uw organisatie

Hoe gaat certificering in haar werk?

Het certificeringstraject omvat twee fases: theorie en praktijk. Tijdens de documentatiebeoordeling onderzoekt DNV GL of uw (digitale) documentatie aan de norm voldoet. Daarna volgt de audit, waarbij de auditor onderzoekt hoe uw managementsysteem in de praktijk functioneert. Als beide onderdelen voldoende zijn afgerond, ontvangt u het certificaat.

werkwijze

Auditteam met kennis en ervaring van úw branche

De auditoropleiding die medewerkers van DNV GL krijgen behoort tot de beste binnen onze branche. Onze auditors spreken uw taal en kennen de behoeftes, gewoontes en de markt waarin u werkzaam bent. Ze zijn goed met uw branche bekend en getraind om de uitdagingen die voor u liggen te begrijpen. Ze begrijpen de relatie tussen uw bedrijfsdoelstellingen en de operationele processen van uw bedrijf. Dankzij hun gedegen kennis van de branche zijn ze in staat u waardevolle feedback te geven op de werking van het managementsysteem binnen uw bedrijf. Bovendien is het auditteam voor minimaal drie jaar aan uw organisatie verbonden. We genieten al jaren de voorkeur als certificeringspartner voor Fortune 500-bedrijven, evenals voor het midden- en kleinbedrijf. Wij werken met u samen om het certificeringsproces aan te laten sluiten op uw bedrijfsvisie en -doelstellingen.

De voordelen van de DNV GL aanpak. Waarom DNV GL?

  • De auditor focust op de voor uw organisatie relevante aandachtsgebieden en blijft minimaal 3 jaar aan uw organisatie verbonden.
  • Een persoonlijke en oplossingsgerichte werkwijze waarbij uw organisatie centraal staat.
  • Vóór certificering worden de aandachtsgebieden in overleg met de directie vastgesteld. Veranderen organisatie, systemen en processen, dan veranderen de aandachtsgebieden per audit mee.
  • Audits volgens Next Generation Risk Based Certification zijn een belangrijk managementinstrument. Ze geven u gerichte informatie.
  • U kunt rekenen op een uitgebreide terugkoppeling over de mate van beheersing van de aandachtsgebieden, inclusief eventuele verbeterpunten.
  • DNV GL betrekt ook de voorgaande auditresultaten bij het beoordelen van verbeteringen.
  • De auditresultaten bieden u toegevoegde waarde, die u kunt gebruiken om uw managementsysteem te verbeteren.
  • Viewpoint; het DNV GL klantenpanel. Elk kwartaal wordt er onderzoek uitgevoerd naar actuele onderwerpen om de trends en ontwikkelingen te volgen. Bij deelname ontvangt u alle rapportages en kunt u kosteloos deelnemen aan webinars en workshops. Elke klant kan hier vrijblijvend aan deelnemen.
  • E-advantage is een web-based tool waardoor u beter en sneller inzicht krijgt in de status van uw auditplanning, rapportages en certificaten.

Global Storage

Training met impact, Kennis die u kunt gebruiken en toepassen

Door onze unieke trainingsaanpak en onze ervaren praktijkgerichte trainers oogsten wij hoge waarderingen van onze klanten en deelnemers. Uiteraard willen wij ook u graag kennis laten maken met onze trainingen en daarom hebben wij een unieke "Niet goed? Geld terug!" garantie op onze meerdaagse trainingen. DNV GL biedt diverse e-learning en klassikale trainingen aan op het gebied van kwaliteits-, milieu-, arbo-, veiligheids-, voedselveiligheids- en risicomanagement. Praktische trainingen voor het opzetten en onderhouden van managementsystemen, intern en extern auditeren en lead auditor.
Kijk voor meer informatie over onze trainingen op www.dnvgl.be/trainingen.