nieuws

Palm Breweries positioneert zich op evenementen

Algemeen

Palm Breweries positioneert zich op evenementen

De aankoop en de consumptie van bieren verschuift voor een stuk van de traditionele horeca en winkelkanaal naar een derde pijler: evenementen. Sinds 2005 is Brouwerij Palm Breweries trouwe partner van de gratis concertenreeks Palm Parkies. De brouwerij slaagt er als naamsponsor in om zich, in een krimpende markt actueel, eigentijds én geloofwaardig te positioneren.

Palm Parkies programmeert deze zomer in 18 steden en gemeenten, 13 in België en 5 in Nederland, gedurende 7 weken zo’n 127 gratis festivalconcerten. Het muziekevent ontstond lokaal in 1991 en groeide uit tot hét grootste ‘dichtbij’ festival van Vlaanderen/Nederland!
Een veelbelovende affiche staat garant voor kwaliteit en gezelligheid. De festivals zijn uniek in hun soort omdat ze 7 weken lang, tijdens de week, buiten de concurrentie van de weekendevenementen, worden georganiseerd.

Naamsponsor

De brouwerij is een tevreden naamsponsor. Peter Buelens PR & Marketing Manager: “Het partnership tussen de organisatie, vzw Divers, en Brouwerij Palm is een duidelijke win-win samenwerking. De waarden van beide merken sluiten naadloos op mekaar aan en de positionering van beide is in perfecte harmonie. Samen brengen we een sfeervol vakantiegevoel naar zo’n 500.000 consumenten, naast het zeer sterke artistiek luik laten we dit jaar de consument PALM Hop Select, met hop van eigen teelt, ontdekken en vooral genieten.”

Programma

In Vlaanderen worden ondermeer Frank Boeijen, Belle Perez, Udo, Tom Helsen, Buscemi feat Squadra Bossa, de Corsari’s, The Wolf Banes, Isolde et Les Bens en nog vele anderen geprogrammeerd.

In Nederland staan op het programma: Belle Perez, Pure!Soul!Power!, Cookies & Cream, De boM! en dezelfde Frank Boeijen. Het muzikale aspect is één van onze belangrijkste pijlers, niet alleen met bekende ‘koppen’ maar ook met gevestigde waarden en opkomend talent.

Reageer op dit artikel