congres

Economie & Bedrijven

24 okt. | RetailDetail Food Congress 2019: The Future of Food

Thema: Verpakken

Soort congres: Congres

Prijs: €275

Op 24 oktober organiseert RetailDetail in samenwerking met Packaging Innovations 2019 de 2e editie van het RetailDetail Food Congress met als centraal thema ‘The Future of Food’.

24 okt. | RetailDetail Food Congress 2019: The Future of Food

Er ontstaat een nieuw food-ecosysteem waarin retailers, fabrikanten en dienstverleners naar samenwerking zoeken om de consument beter te bedienen. Het RetailDetail Food Congress spot de trends in de voedingssector met aandacht voor productinnovaties & trends, digitalisering, logistiek, e-commerce, last-mile, etnomarketing, blurring… Foodprofessionals delen hun visie.

Uitzonderlijke korting voor lezers van VMT Food: € 275,– i.p.v. € 545,– (excl. kosten & BTW) per ticket. Koop hier uw ticket aan dit uitzonderlijke voordeeltarief.

Wanneer: 24 oktober 2019 – 08u30 tot 17u00

Locatie: Nekkerhal Brussels North, Mechelen

Programma

  • Arnaud Lesne – Director Innovation – Carrefour
  • Jonathan Hertog – Director E-commerce & Digital – Delhaize
  • Chris Van Hoof – General Manager – OnePlanet Research Center & Vice-President R&D – imec
  • Priscilla Cornet – Sr Mgr, Shopper Marketing Home Channels – Coca-Cola European Enterprises
  • Seppe Nobels – Chef de cuisine – Graanmarkt 13
  • Nicolette van Wijk – Sales Consultant Food – PostNL
  • Ross McCurrach – Founder – Local – The Shop that grows what it sells.
  • Carl Jacobs – CEO – APICBASE
  • Sabien Windels – Urban farming consultant & ROOF manager at Roof Food

Voor wie?

  • FMCG fabrikanten (marketing, sales, logistics)
  • Food retail in headquarters
  • Food retail franchisees
  • Managers in food service & catering chains
  • Consultants en dienstverleners(logistics, marketing, communication, IT,…)
  • Supermarkteigenaars

Taal

  • Meeste presentaties worden gegeven in het Nederlands
  • Slides in het Engels of Nederlands
Reageer op dit artikel