nieuws

LiQ roomijs met alcohol: ‘For adults only’

Ingrediënt & Product

Gentse jonge ondernemers maken hun studentendroom waar en lanceren met LiQ een gloednieuw premium ijsmerk – ‘For adults only’, waaronder ook drie vegan-varianten.

LiQ roomijs met alcohol: ‘For adults only’

In april 2018 werden Jorgo en Nicolas door Unizo verkozen tot student-ondernemers van het jaar met hun idee voor de ontwikkeling van een merk van premium alcohol infused room-en sorbetijs dat zich specifiek richt tot volwassenen. Een concept dat ze bedachten tijdens hun studentenjaren. De reacties waren zo positief dat ze meteen beslisten om het idee uit te voeren en op de markt te brengen onder de naam Boogo. “Boogo was voor ons een mooie start om ons idee van alcohol infused ice cream vorm te geven. Gaandeweg hebben we nieuwe kennis en ervaring opgedaan en dat willen we vertalen in een ijzersterk merk. Om dat te doen, nemen we graag een frisse start met een nieuwe naam, volledig nieuwe look & feel en nieuwe smaken”, zegt Jorgo Struyve.

Belgische identiteit

“We focussen met LiQ op onze Belgische identiteit. Het bedenken van de smaken en de productie met natuurlijke ingrediënten, … alles gebeurt op eigen bodem. Daarnaast is duurzaamheid ook een belangrijk aspect waar we veel tijd en aandacht aan besteden. Zo kiezen we bijvoorbeeld voor 100% biologisch afbreekbare verpakkingen en lepels en zijn drie van onze smaken volledig vegan”, vertelt Nicolas Destoop.

 

Reageer op dit artikel